Friday, August 31, 2012

Set Kesuburan Shaklee

Gembira bila orang lain bahagia...siapa yang tak suka melihat orang disekeliling kita bahagia? banyak pasangan yang menanti saat bahagia untuk bergelar ibu dan ayah lebih-lebih lagi untuk yang dah lama menanti. Bagi yang masih berharap akan kehadiran cahayamata, familicare cuba untuk selesaikan masalah anda, asalkan kita tidak pernah putus untuk terus berdoa.

Alhamdulillah..seandainya kita usaha, Allah pasti akan melihatnya. Seorang costumer Set kesuburan shaklee telah pun hamil setelah mencubanya.

Set kesuburan Shaklee untuk isteri terdiri daripada vita-lea, B Complex, Vita-C, Alfalfadan GLA Complex. Manakala untuk suami terdiri daripada Vita-Lea, B Complex, Vita-C dan Zinc Complex.
  • Multivitamin dan multimineral (Vita-Lea) membekalkan kesemua nutrien yang diperlukan oleh badan untuk memastikan kesemua nutrien dalam badan mencukupi serta membantu ereksi bagi lelaki .
  • Vitamin B Complex penting terutama untuk mereka yang merancang kehamilan kerana ia mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakan bayi mengalami spina bifida. Dan penting dalam memberi peranan kepada tenaga anda untuk bersama isteri/suami selepas penat bekerja. Vitamin B12 juga berperanan dalam memperbanyakkan jumlah sperma.
  • Vita-C untuk membina dan memulihkan sel dalam badan serta berfungsi dalam menghasilkan sel sperma yang sihat. Sperma yang tidak sihat, lembik, tak bertenaga serta lembab akan menyebabkan ia menghadapi masalah untuk sampai kepada sel ovum.
  • Vita E dan Selenium bekerjasama dengan vitamin C sebagai anti oksidan. Radikal bebas dalam tubuh mampu merosakkan sperma dan ovum. Jadi bagi menjaga kualiti sperma, seseorang lelaki harus mengambil vitamin E dalam kadar yang mencukupi. Selenium yang lengkap dalam Vita E shaklee mambantu pergerakan sperma agar bergerak lebih kuat dan tangkas untuk sampai kepada ovum.
  • Omega Guard yang terdiri daripada Omega 3 dan 6 meningkatkan kelicinan pergerakan sperma supaya mudah untuk proses persenyawaan
  • Alfalfa  membantu wanita dalam hal2 organ dan menyelesaikan masalah seperti keputihan dan sebagainya
  • GLA Complex  pula membantu tubuh menghasilkan cecair kesuburan yang memberi ruang untuk sperma terus hidup dalam tiup falipio sehingga 5 h ari.
  • Zinc Complex untuk menguatkan sperma
Maka gabungan antara nutrien diatas dapat memberikan anda harapan untuk menimang cahaya mata seperti pasangan lain...

Familicare mendoakan yang terbaik untuk anda. terus berusaha tanpa mengenal erti putus asa. yakin pada aturan-Nya.. insyaAllah..kita hanya ikhtiar..Allah yang Maha Memberi Rezeki..




Apa kata mereka?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates