Wednesday, September 5, 2012

Set Berpantang Shaklee



Mungkin ramai diluar tak sabar untuk menunggu kelahiran cahayamata lebih-lebih lagi buat pasangan yang pertama kali menimang permatahati ini. Adakah anda tercari-cari apakah set yang sesuai ketika berpantang?  mungkin ade juga yang masih tertanya mana lebih baik antara supplement vitamin dengan set jamu?

kali ini familicare ingin kongsikan satu rahsia dan hadiah yang cukup bermakna untuk ibu/bakal ibu.

Sepintas lalu, Jamu juga turut dikategorikan sebagai makanan tambahan yang sama seperti vitamin. Namun badan kita mengambil masa yang agak lama untuk menguraikan jamu tersebut bagi mendapatkan vitamin dan khasiat yang terdapat didalam kandungan jamu dan tidak diketahui jumlah kandungan dengan lebih tepat.

Set Berpantang Shaklee menyelesaikan masalah tersebut kerana vitamin adalah suatu yang istimewa. Badan kita sangat mudah mengenali vitamin. Pengambilan vitamin membuatkan badan kita menerima dengan cepat serta pengambilan air yang mencukupi akan menyebabkan penyerapan berlaku dengan sangat baik.

Ibu didalam pantang sangat digalakkan memakan makanan yang kaya dengan khasiat folik asid, zat besi, zink serta vitamin lain supaya kesan dan luka akibat bersalin cepat sembuh.

Selain itu, ibu-ibu disarankan menyusu bayi mereka sepenuhnya, dan tidak mengambil mana-mana jamu kerana takut dan dikhuatiri akan memberi kesan yang kurang elok untuk hati bayi dan mempunyai risiko pada bayi untuk mendapat penyakit demam kuning yang lebih dikenali dengan Jaundice.



untuk kesan yang lebih baik and marvellous..anda boleh menambahkan ESP @ Alfalfa @Vitamin E bagi penghasilan susu ibu yang lebih banyak.



untuk maklumat lebih lanjut boleh hubungi wakil kami.



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates