Friday, January 11, 2013

Bagaimana Untuk Menjadi Ahli Shaklee dan Biz Shaklee


BERMINAT UNTUK MENJADI AHLI SHAKLEE...

Menjadi ahli shaklee sebenarnya sangat senang. Cuma daftar untuk sekali seumur hidup dan guna produk serta kumpul points.

Bagaimana Nak Daftar Sebagai Ahli/pengedar Shaklee:
Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee, atau membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM670 semenanjung & RM850 sabah/serawak) untuk mendapat keahlian percuma.

Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 888383 sebagai sponser.

Yuran Keahlian Shaklee:
Pendaftaran hanya serendah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk mendapat member kit) dan tambahan RM10 untuk pos membeerkit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Maksimum registration ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit anda di branch)

yuran keahlian adalah sekali sahaja seumur hidup.

Maintain Points :
Sekiranya cuma nak makan sendiri, tidak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma untuk makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase.

Wajib Membuat Pembelian Setiap Bulan Untuk Maintain Keahlian?
tak perlu...

Apa Yang Diperlukan Sekiranya Saya Nak Daftar sendiri Di Branch?
Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Boleh daftar dengan ID saya 888383 sekiranya anda berhasrat untuk bersama-sama dan group jutawan Shaklee.

Apakah Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee?
Anda dapat membuat pembelian dengan harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan.

Dengan menjadi ahli di bawah saya, anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri dibawah bimbingan team kami.

kami akan memberikan tunjuk ajar serta bimbingan, insyaAllah yang terbaik untuk sama-sama menjana pendapatan.

sekiranya anda serius berbiz dengan Shaklee, anda akan dimasukkan ke dalam group exclusive totorial kami untuk mendalami ilmu perniagaan, produk dan konsultasi kepada pelanggan.Di sini anda akan ditunjukkan bagaimana cara menjana pendapatan 5 angka bersama Shaklee.

kami turut menawarkan training & guidance berterusan kepada anda, tidak kira di mana anda berada. Tidak perlu menghadiri kursus setiap minggu, tidak perlu meninggalkan anak kecil untuk maju dengan biz Shaklee. semua hanya di hujung jari anda.


Berminat dengan biz Shaklee??
boleh hubungi saya pm/whatsup


sesiapa berminat untuk mendapat harga istimewa boleh pm kami:
familicare | jaeiaje
Shaklee Independent Distributor
011-29207518 | 013- 3217182


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates