Thursday, January 3, 2013

Joint Health Tablet Shaklee

Shaklee Menyokong Kesihatan Sendi Berpanjangan

Tulang merupakan kerangka yang menyokong tubuh badan kita, melindungi organ-organ penting serta membantu dalam penyimpanan mineral dan juga pembuatan sel darah merah. Oleh itu penjagaan tulang adalah sangat penting bagi setiap insan.

sering kali kita mendengar keluhan dan rintihan daripada orang-orang sekeliling kita tentang masalah sakit sendi.

Penyakit sendi atau "Atritis" boleh menyerang golongan tua mahupun muda. Terdapat 2 jenis Atritis yang lazim kita dengari iaitu Osteoatritis dan juga Atritis Rheumatoid. Simptoms penyakit sendi membuatkan pengidap sering kali berasa dalam keadaan tidak selesa. Namun dengan kaedah teknologi moden pakar sains mampu menghasilkan Joint Health Tablet untuk mengubati panyakit sendi tanpa bahan yang memudaratkan. penghasilannya 100% semulajadi yang mesra untuk sesiapa sahaja.

Osteoatritis berpunca dimana tulang rawan di sendi-sendi rosak dan haus. keadaan ini menyebabkan tulang-tulang tersebut belaga sesama sendiri dan menyebabkan kesakitan, bengkak serta kekejangan. ia biasa terjadi pada golongan yang lewat usia, berat badan berlebihan serta mereka yang bekerja keras. ini menyebabkan pergerakan mereka menjadi lebih terhad.

Arthritis Rheumatoid merupakan kesakitan pada sendi-sendi jari jemari serta pergelangan tangan. sendi-sendi lain turut mengalami kesakitan sama seperti bahu, lutut serta kaki. sindrom-sindrom atau tanda-tanpa penyakit ini seperti bengkak pada sendi-sendi, kekakuan pada awal pagi, kemerahan serta panas pada bahagian sendi atau rasa seperti mencucuk-cucuk pada bahagian badan seperti hujung-hujung jari dan sebagainya.

rawatan yang terbaik boleh didapati dengan mengawalkan pemakan yang sihat serta kami menggalakkan pesakit ini mengamalkan pengambilan Joint Health Tablet Shaklee secara konsistent. Rawatan yang terbaik mampu menghasilkan kesan yang terbaik.

shaklee Advanced Joint Health tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi.

Ia mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda,ekstrak jagung dan nutrien lain termasuk zink, tembaga, mangan dan vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuh-tumbuhan dan bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100% semulajadi dan selamat.


kata mereka ^________~



Photo: psstt.. Jan promo Advanced Joint Health. Memang terbaik! :)

"CHANGING BRANDS CAN CHANGE YOUR LIFE"

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates