Monday, January 14, 2013

Mengatasi Jerawat, Parut dan Luka




Bercakap pasal jerawat..pasti banyak cerita kan? Kadang--kadang jerawat boleh menambahkan stress bagi tuan empunya badan lebih-lebih lagi kepada wanita tak kira remaja mahupun dewasa.

jerawat terjadi apabila kelenjar minyak mengeluarkan terlalu banyak minyak dan sebum di kulit terutamanya di ruang muka, dada dan belakang..

Anda sudah buntu mencari jalan untuk mengatasi jerawat lebih-lebih lagi parut yang boleh menghilangkan keyakinan diri untuk tampil di kahlayak ramai..saya yakin ramai dah mencuba banyak produk untuk atasi masalah nie..ok.. apa kata kita guna kaedah pengambilan vitamin semulajadi tanpa bahan kimia yang boleh memudharatkan pada masa akan datang..

Vitamin C (klik sini utk lebih lnjut) 
Vitamin C Shaklee yang didatangkan khusus dalam bentuk Sustained Release iaitu kaedah pelepasan dalam badan secara perlahan-lahan untuk membolehkan Vitamin C sentiasa berada dalam badan.

Pengambilan Vitamin C secara konsistent mampu membantu proses pencerahan kulit, melambatkan proses penuaan dan menyekat pembentukan pigmen.

Vitamin B Complex (klik sini utk lebih lnjut)
B Complex Shaklee terdiri daripada 8 vitamin B iaitu Thiamin (B-1) Riboflavin (B-2) Pantothenic Asid (B-5) Pyridoxine (B-6) folid Asid (B-9) dan Cobalamin (B12) serta biotin.
B-2 iaitu Riboflavin yang lebih dikenali sebagai Beaty Vitamin. Vitamin b sangat bagus untuk mereka yang mengalami masalah kulit berminyak, whiteheads, blackheads, parut serta kulit kering. Ia juga turut mengatasi masalah kelesuan.

Vitamin E Complex
Vitamin E shaklee kini ditambah dengan ekstrak biji anggur yang sangat digalakkan untuk mereka yang pentingkan kecantikan. Ia turut membantu kulit agar kelihatan lebih muda.

Ia juga merupakan anti oksida yang penting untuk melawan radikal bebas dari memusnahkan sel. berfungsi merawat dan mencerahkan kesan parut serta membantu dalam penyerapan oksigen.







~Changing brands Can Changed Your Life ~  ^____________^


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates