Saturday, January 12, 2013

Kelebihan dan Kebaikan Set Berpantang Shaklee



Penjagaan Selepas Kelahiran bermula sejurus sahaja selepas bersalin sehingga hari ke 42. Kepentingan penjagaan selepas kelahiran adalah untuk memastikan kesihatan ibu dan anak sentiasa dalam keadaan baik dan sihat. Dalam tempoh ini penyusuan susu ibu dan kaaedah merancang keluarga amat diperlukan dan diberi perhatian.

Seribu Kebaikkan Hanya Dalam Satu Set ^________^


satu set yang telah menjadi pilihan ramai ibu yang mementingkan kesihatan diri dan anak. Tertanya-tanya ape kebaikkan dan kelebihan apabila anda mengambil set berpantang shaklee...


B complex sangat penting untuk membantu badan dalam memberikan tenaga serta seimbangkan emosi. Kekurangan B Complex boleh menyebabkan ibu mengalami gangguan emosi dan tekanan. Ia turut membantu dalam penghasilan sel darah merah dan menstabilkan hormon badan.

Vitamin C shaklee membantu meningkatkan antibodi secara berterusan. Berkonsepkan pelepasan secara perlahan-lahan sesuai mengikut keperluan badan serta membantu badan pulih dengan cepat dari proses kelahiran. Dengan kandungan kolagen didalamnya turut membantu para ibu nampak lebih mudan dan anggun.

Proses kelahiran yang menyebabkan para ibu-ibu terpaksa kehilangan banyak darah memerlukan ibu-ibu mengambil makanan seimbang dan berkhasiat agar dapat menggantikan semula darah yang keluar. Vitalea yang diformulasi dengan 28 jenis vitamin dan mineral membantu menambahkan metabolisma badan seperti menyokong kekuatan tulang, pengaliran darah, meningkatkan kesihatan hati, jantung dan lain-lain. Dan ia turut membantu badan dari cepat letih, lesu dan pucat.

Zinc merupakan vitamin dan galian yang sangat penting dalam membantu proses pemulihan baik luka selepas bersalin. ikan haruan adalah antara makanan yang kaya dengan zinc. Kini ibu-ibu tidak lagi perlu bersusah payah mencari anak ikan haruan kerana Zinc complex kaya dengan minyak ikan. Pengambilan zinc bagi turut memberi kesan pada bayi dimana ia membantu bayi yang disusukan membesar dengan lebih sihat. Zinc juga membantu badan dari terkena jangkitan penyakit berjangkit serta jangkitan kulat termasuk paru-paru dan konjunktivitis serta dapat mencegah bayi dari terkena demam kuning.


Kelebihan Pengambil Set Berpantang Shaklee :-
  1. Boleh diam seawal hari pertama selepas bersalin.
  2. Boleh terus diambil walaupun anak ade juandis (kuning)
  3. Sesuai untuk ibu yang bersalin secara normal atau pembedahan.
  4. Dapat membantu ibu mengurangkan stress.
  5. Membantu mengekalkan tenaga berpanjangan dalam tempoh berpantang.


sesiapa berminat untuk mendapatkan harga istimewa boleh hubungi kami:
 FB : familicare | jaeiaje
Shaklee Independent Distributor (ID NO 888383 )
pm/ whatsapp : 011-29207518 | 013- 3217182



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates