Sunday, September 9, 2012

Vivix



Jom kenali Vivix dengan lebih dekat

vivix adalah salah satu makanan yang terbaik antara yang terbaik didalam shaklee dan ia merupakan produk terbaru yang telah diperkenalkan dan sampai ke malaysia pada tahun lepas. Vivix adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru didalam pemakanan polifenol.

Vivix mengandungi campuran unik botani polygonum cuspidatum, anggur muscadine, elderberi eropah dan lobak ungu yang kaya dengan polifenol dan sekaligus menjadikan vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi antioksidan dan sel anti penuaan semulajadi.



  • Memperbaiki DNA. setiap hari tubuh kita akan mengalami kerosakan DNA (salah satu akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi dengan begitu cepat. Vivix dapat membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh dan melambatkan proses penuaan.
  • Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Dengan vivix akan dapat membantu menguatkan sel tubuh.
  • Membantu meningkatkan fungsi otak, Kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin banyak kesakitan yang kita akan alami. Vivix dapat mengembalikan keremajaan anda.

VIVIX merupakan tonik anti penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang mengalami diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA serta mencegah proses penuaan dengan pantas.

            
Walaubagaimanapun, vivix tidak sesuai untuk kanak-kanak, wanita hamil atau yang sedang menyusukan bayi kerana is mengubah DNA.

Pihak kami akan menyarankan, sekiranya anda mengambil vivix, anda tidak perlu mengambil supplement lain kerana keberkesanan dan khasiatnya yang cukup tinggi untuk kesihatan tubuh anda. Namun, sebenarnya vivix boleh diambil dengan supplement lain, kerana ia memberi kesan sinergi bila diambil bersama-sama, vivix sahaja telah mampu untuk memperbaiki sel, menghapus radikal bebas serta memperbaiki DNA.

*vivix perlu disimpan didalam peti sejuk kerana penghasilannya dari bahan semulajadi dan memerlukan suhu rendah agar ia tahan dengan lebih lama.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates