Saturday, September 1, 2012

Carotomax




Perlindungan Antioksida Berasaskan Alam Semulajadi
Setiap hari, sel-sel dalam badan kita diserang oleh berjuta-juta radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan DNA. Apakah yang boleh membantu? Jawapannya adalah anti-oksida. Antioksida merupakan nutrisi yang boleh melindungi sel-sel ini daripada radikal bebas serta meningkatkan  kesihatan sel secara menyeluruh dan menyediakan perlindungan menentang kerosakan sel.

Shaklee mengambil perlindungan antioksida yang terdapat pada buah-buahan, sayur-sayuran dan tanaman lain melalui cara pengasingan dan menyalurkannya dalam bentuk flavanoid dan karotenoid yang semulajadi. Anda tidak akan mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja.

Purata pengambian karotenoid lutein,likopena dan beta-karotena adalah 8mg setiap hari manakala carotomax pula dapat membekalkan 13mg daripada karotenoid yang paling berkhasiat

  • Mengandungi ekstrak yang unik daripada tomato, biji benih anggur, minyak palma, bunga marigold, dan brokoli bertunas.
  • Menguatkan sistem imun dan membantu mengekalkan kesihatan badan secara umumnya dalam jangkamasa panjang serta kesihatan mata, jantung, kulit, peparu, prostat dan serviks secara khasnya.
  • Memelihara kesihatan yang baik.
  • Membantu engekalkan tumbesaran, penglihatan dan pertumbuhan tisu.
  • Membantu memelihara kesihatan kulit dan selaput lendir.
satu hidangan Carotomax Shaklee menyerupai:



*tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet tambahan.



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates