Friday, March 1, 2013

Supplement Terbaik Untuk Si manja


Shaklee memberikan rangkaian nutrisi terbaik yang diperlukan anak anda untuk sokongan tumbesaran yang sihat di samping mengekalkan kesihatan seiring dengan tumbesaran mereka.

memberikan asas nutrien yang penting untuk perkembangan otakdan tumbesaran yang sihat.
Ia mengandungi vitamin penting seperti B complex yang membantu untuk meningkatkan daya ingatan dan sistem saraf yang baik.

membantu dalam menguatkan sistem imun yang penting untuk kanak-kanak kekal sihat dan cergas serta cemerlang dalam pembelajaran mereka. Ia membantu dalam mencegah jangkitan selsema yang sering menyerang murid-murid sekolah. Vitamin C juga penting dalam mengekalkan integrasi antara sel dan menyokong kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan peredaran darah di kalangan kanak-kanak yang sedang membesar.

Sebahagian besar otak terbina daripada lemak "baik" yang juga dikenali asid lemak omega-3. Kajian menunjukkan diet yang kaya dengan omega-3 boleh meningkatkan keupayaan belajar, kemahiran menaakul atau menyelesaikan masalah, meningkatkan daya tumpuan dan ingatan serta perhubungan antara sel otak.
Omega-3 juga menunjukkan dapat menyokong keseimbangan emosi, sikap positif, dan membantu dalam meningkatkan daya ingatan semasa tua kelak.

Lecithin soya merupakan sumber utama kolina yang merupakan komponen neurotransmitter asetilkolina yang terlibat dalam proses penghataran mesej ke otak dalam sistem saraf.

protein baik membantu mencerdaskan otak. Asid amino yang diperolehi daripada protein diperlukan untuk neurotransmitter. Protein juga merupakan blok-blok sel yang terbina dalam tubuh termasuklah sel-sel imun, sel darah merah, enzim, otot-otot dan tulang yang sangat diperlukan untuk tumbesaran.



sesiapa berminat untuk mendapat harga istimewa boleh pm kami:
familicare | jaeiaje
Shaklee Independent Distributor
011-29207518 | 010-013- 3217182

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates