Sunday, June 24, 2012

Shake-Up Semua Bermula Dari Anda

SHAKE UP PROGRAM
Adalah untuk mereka yang mahu menguruskan badan dan membuang lemak berlebihan. Program ini memjadikan badan lebih ramping dan langsing serta lebih bertenaga dan berkeyakinan dan juga meningkatkan kesihatan anda secara menyeluruh.

Shake-up terdiri daripada:

1- CINCH SHAKE
   Cinch Shake Mix adalah makanan gantian segera untuk mereka mereka yang sibuk dan tiada masa untuk menjaga pemakanan. Ia mengandungi serat makanan yang tinggi dan membantu rasa kenyang. Bukan itu sahaja, ia juga mengandungi nutrisi yang lengkap untuk menjaga kesihatan. Rumusan proprietary nya diperkaya dengan Leucine iaitu asid animo yang memberi isyarat kepada badan supaya memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan. Dalam kata lain, Leucine dalam Cinch Shake membantu menghilangkan lemak dan memelihara otot.


2- HERB LAX
    The most effective , gentle colon detox and cleanser.


3- FIBER UNFLAVORED
     Serbuk serat semulajadi yang tidak berperisa sangat kaya dengan vitamin C. Ia membantu sistem penghadaman dan berupaya memanjangkan waktu bekalan makanan didalam badan dan membuatkan anda berasa kenyang. Ini dapat membantu anda mengurangkan pengambilan makanan dan kalori.





4- LECITHIN
    ia bertindak mengemulsikan lemak dan memecahkan lemak dalam badan. Tahukah anda Lecithin mampu membakar lemak lebih cepat  jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian.


5-  CINCH TEA
     Campuran teh-teh terpilih iaitu teh merah, teh hijau dan teh putih. Memberi tenaga dan rendah kalori.






0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates