Friday, March 14, 2014

TEKANAN DARAH TINGGI KETIKA HAMIL

Anda hadapi masalah tekanan darah tinggi ketika hamil?
tak perlu risau kerana Shaklee ada penyelesaiannya.

untuk mengawal tekanan darah agar sentiasa pada tahap normal, anda disarankan dengan beberapa rangkaian vitamin Shaklee.

B COMPLEX

 
b complex mampu meredakan tekanan dan membekalkan  nutrisi vitamin B yang lengkap untuk kesihatan saraf. Tekanan darah tinggi selalu juga berpunca daripada tekanan  perasaan yang memberi kesan kepada saraf.

OMEGA GUARD


omega guard iaitu minyak ikan shaklee pula mencegah penyakit salur darah dan stroke. DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi, melincirkan salur darah serta melancarkan peredaran darah. Ia membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan mengelak ketegangan leher atau sakit kepala. Omega juga mampu mengawal paras kolestrol dalam badan, menghindar pembekuan darah didalam badan, mengawal masalah obesiti dan mengurangkan risiko penyakit jantung.

OSTEMATRIX


ostematrix pula membantu meringankan stress. Ia mengimbangkan tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, menggalakkan tidur yang lena, membaiki jantung yang berdebar, mood swing dan sakit kepala.

GARLIC



Garlic shaklee berupaya meningkatkan kesihatan kardiosakular dan membantu mengekalkan tekanan darah pada paras normal serta tahap kolestrol yang normal. kajian menunjukkan  pengambilan 2-4 biji tablet garlic akan menurunkan tekanan darah tinggi sehingga 8 poin. ia juga baik untuk mereka yang mengalami  keputihan lebih-lebih lagi pada mereka yang alami keputihan ketika hamil.

perlukah diambil kesemua ini?
itu bergantung kepada bujet anda. hubungi kami untuk konsultasi secara PERCUMA  dan  BERTERUSAN.


sesiapa berminat untuk mendapatkan harga istimewa boleh hubungi kami:
 FB : familicare | jaeiaje
Shaklee Independent Distributor (ID NO 888383 )
pm/ whatsapp : 011-29207518 | 019-9198024

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates